Dzięki. Dobrze wiedzieć, że jest taka alternatywa. U mnie na razie pompki w porządku, ale nigdy nie wiadomo ...
2.0 TDI BKD - padający pompowtrysk
Zwiń
X
-
Jest: VW Passat B6 04.2010 2.0 TDI CR CBBB (170KM/350Nm) http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=88468;
a do zadań miejskich: VW Lupo 1.4 AUD MY2004 (60KM/116Nm seria)
Była: O1 L&K kombi 1.9 TDI AHF 2001/2002 (160KM/356Nm by ECU Project)
O2 kombi 4x4 1.9 TDI BXE 2006 (147KM/345Nm by ECU Project)
-
-
Zamieszczone przez xcracerReszta pompek jest w świetnym stanie(odpukać)...przynajmniej tak logi pokazująOI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
xcracer, napisz proszę jak robiliście logi to na zimnym (kiedy były objawy) czy tradycyjnie na rozgrzanym silniku ?
Czy tylko dynamiczne czy na statycznych (BS?) też coś wychodziło ?
Kolega ma takie małe poszarpywanie i spadek mocy w zakresie 1700-2000 rpm w swoim BXE i chciałbym mu pomóc i zlogować auto.OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/
Komentarz
-
-
Logi robiliśmy tradycyjnie na rozgrzanym silniku. Akurat kiedy robiliśmy logi objawy występowały. Do kolegi rOBERTO795 mam około 20 km dojazdu. Korekcje wyszły jeszcze jako tako ale BIPy były wystrzelone w kosmos
U mnie było tak, że na początku tylko delikatnie poszarpywało(tak jak pisałem w pierwszym poście). Później poszarpywanie było coraz mocniejsze i ustępowało dopiero po przejechaniu 30-50 km, zależnie od temperatury zewnętrznej a tym samym od stopnia rozgrzania silnika.
[ Dodano: Pią 26 Wrz, 14 09:10 ]
Kolega Roberto ma pewnie gdzieś zapisane moje logi. Jak się do niego uśmiechniesz może wrzuci gdzieś dla porównania :P
Komentarz
-
Komentarz